شرکت پخش بالش های زیبا

شرکت پخش بالش های زیبا یکی از معتبرترین برندهای مخصوص کالاهای خواب است. این شرکت مفتخر به تولید متنوع ترین انواع بالش برای آسایش شماست.

شرکت پخش بالش های زیبا

چند نوع بالش داریم

اولین چیزی که در هنگام شنیدن اسم بالش به ذهن همه ما میرسد خواب است. اما این روزها مصارف این کالای خواب گسترده تر از پیش شده است. بالش ها بر اساس کاربرد به انواع بالش های معمولی مخصوص خواب، بالش های طبی، سنتی لوله ای، گردنی و بالش های گرد مخصوص نشستن تقسیم میشوند.
شرکت پخش بالش های زیبا، انواع بالش ها با طرح، سایز و جنس های مختلف را با نازل ترین قیمت در اختیار مصرف کنندگان قرار میدهد.
کافیست براساس شکل خوابتان، مناسب ترین بالش را انتخاب و آن را در نزدیک ترین تایم ممکن تحویل بگیرید.

شرکت پخش بالش های زیبا

الیاف بالش ها

استفاده از بالش مناسب هم کیفیت خواب شما را تضمین میکند و هم باعث نشاط شما در روز بعد میشود. الیافی که در گذشته بالش ها را با آن پر میکردند، الیاف طبیعی پر، پشم و پنبه بوده است. بعد از گذشت سال ها و پیشرفت تکنولوژی الیاف مصنوعی کم کم جایگزین قبلی ها شده است. مهم ترین ویژگی الیاف مصنوعی حساسیت زا نبودن، وزن کم و قابلیت شستشوی آسان است.
در شرکت زیبا تمامی بالش ها ابعاد استاندارد دارند، با الیاف مصنوعی متراکم پر شده و روکش ضد تعریق دارند که کاملا محافظ پوست شماست و وزن آنها بسیار کم است.

شرکت پخش بالش های زیبا

بالش های زیبا

از آنجا که سلامتی شما مهم ترین هدف شرکت ماست، تمامی بالش های تولید شده در شرکت تولیدی ما از مرغوب ترین مواد اولیه، الیاف های ضد حساسیت، مواد اولیه بهداشتی توسط کادری مجرب میباشد.
بالش های زیبا کاملا قابل شستشو و سبک هستند که همین ویژگی سبب شده در هتل ها،سفر، منازل و یا ماشین به راحتی استفاده شوند.
فروش بالش ها در دو حالت حضوری و اینترنتی انجام شده و قیمت و تنوع کارها طبق سلیقه مشتری متغیر است.
قیمت تمامی بالش ها به قیمت درب کارخانه و بدون واسطه و کاملا به‌صرفه است.

صادرات بالش

در شرایط اقتصادی کشورمان، صادراتی اجناسی مانند بالش و سایر کالاهای خواب در شرایط بسیار خوبی قرار دارد. اکثر کشورهای آسیایی علی الخصوص عراق مقصد صادرات این کالا از ایران میباشند.
شرکت پخش بالش های زیبا یکی از اصلی ترین شرکت های صادر کننده بالش است. تمامی بالش ها با کیفیت عالی، کاورهای نگهدارنده زیبا و طرح و رنگ های متفاوت است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما