پخش کننده انواع تشک مسافرتی باکیفیت

پخش انواع تشک مسافرتی باکیفیت دارای تنوع گوناگون در رنگ و طرح با سایزها و ضخامت‌های مختلف در سراسر کشور توسط نمایندگی‌های شرکت ما صورت می‌گیرد.

انواع تشک مسافرتی باکیفیت

پخش انواع تشک مسافرتی باکیفیت

وقتی صحبت از کیفیت به میان می‌آید، همواره محصولات ما حرفی برای گفتن خواهند داشت. کیفیت تشک به عوامل متعددی بستگی دارد که در ادامه تشریح می‌گردد.
اندازه‌ی تشک می‌تواند یک عامل مهم باشد و در تشک‌های مسافرتی این عامل تحت تأثیر کاربردش، نمی‌تواند زیاد بزرگ باشد و از طرفی اندازه‌ی زیادی کوچک نیز خواب راحت را تحت الشعاع قرار می‌دهد. ابعاد بیت 85 تا 95 سانتیمتر برای عرض و 180 تا 200 سانتیمتر برای طول تشک می‌تواند مناسب باشد.
مورد بعدی استحکام و دوام تشک است. لازم است حتماً پارچه و الیاف داخلی تشک، به هم دوخته شوند تا در جابجایی‌ها و تغییر شکل‌ها، الیاف تشک جابجا نشود.
موضوع مهم دیگر نوع پارچه‌ی مورد استفاده است که در تشک‌های مسافرتی اهمیت دوچندان دارد. پارچه باید نرم و ضد حساسیت بوده و از طرفی ضخامت مناسب داشته باشد تا در طول سفر دچار پارگی نشود. طرح زیبا نیز برای پارچه تشک مهم است.
استفاده از نخ محکم و با دوام نیز در تهیه تشک از اهمیت بالایی برخوردار است. دوخت تشک باید محکم باشد و به‌سادگی و با اندکی فشار از هم نپاشد.

انواع تشک مسافرتی باکیفیت

انتخاب بهترین تشک

برای انتخاب انواع تشک مسافرتی باکیفیت، شما نیاز دارید که اطلاعاتی در مورد انواع تشک‌ها داشته باشید. ابتدا انواع مختلف تشک را نام می‌بریم:

  • تشک مسافرتی
  • روتختی
  • تشک مهمان
  • تشک بادی
  • تشک فنری
  • تشک خوشخواب
  • تشک آبی
  • تشک ژله‌ای
  • تشک هوشمند برقی

در این میان، ما می‌خواهیم شما را با تشک‌های مسافرتی که دارای ویژگی‌های منحصر بفردیست، آشنا کنیم.
این تشک‌ها بسیار سبک بوده و نسبت به تشک‌های معمولی جای خیلی کمی اشغال می‌کنند و همچنین به لحاظ هزینه، بسیار مقرون به‌صرفه بوده و بعلاوه، قابلیت شستشو و خشک شدن سریع را دارا می‌باشند.

انواع تشک مسافرتی باکیفیت

ویژگی‌های انواع تشک مسافرتی باکیفیت خوب چیست؟

اولین و مهم‌ترین ویژگی یک تشک مسافرتی، همان‌طور که گفته شد، حجم کم آن است. تشکی برای مسافرت مناسب است ک تا حد ممکن جاگیر نباشد ولی این موضوع نباید بر روی نرمی و راحت بودن تشک اثر بگذارد. به نظر می‌رسد ضخامت حدوداً 3 تا 4 سانتیمتر برای این تشک‌ها مناسب باشد.
ویژگی بعدی وزن سبک است. این تشک‌ها باید سبک باشند تا در سفر به راحتی قابل جابجایی باشند.
ویژگی مهم دیگر قابلیت شستشو است. به این دلیل ک در سفر معمولاً تشک‌ها بیشتر در معرض آلودگی‌ها و کثیفی قرار دارند و نیاز است مرتباً شسته شوند و این تشک‌ها باید بعد از شستشو خیلی زود خشک و قابل استفاده باشند.
از دیگر خصوصیات لازم، می‌توان به ضد تعریق بودن، ضد آلرژی بودن، زیادی نرم و یا سفت نبودن، برخورداری از جنس پارچه‌ی محکم و در عین حال زیبا و دوام کلی تشک، اشاره نمود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما