بزرگترین مرکز تولید ملحفه یکبار مصرف کشدار

بر حسب قابلیت های مختلفی که هر دستگاه تولید رول ملحفه یکبار مصرف دارد از قیمت مختلفی هم برخوردار است.

از دیگر قابلیتهای این دستگاه ها می توان به امکان تعیین کردن سرعت کار دستگاه، امکان تنظیم کردن فاصله پرفراژها، امکان تعیین کردن عرض پارچه ها و غیره اشاره کرد.

در تولید ملحفه ها و همچنین لباسهای یکبار مصرف بیمارستانی صولا از پارچه های اسپان باند استفاده می شود.

به طور کلی پارچه تنظیف که برای ملحفه های بیمارستانی استفاده می شوند از دسته پارچه های تخت باف می باشند که به صورت تار و پودی توسط این دستگاه ها بافته می شوند و در مرحله بعد در فرایندهای رنگرزی به رنگ مورد نظر در می آیند.

ملحفه یکبار مصرف

آراد برندینگ با تولید این ملحفه های یکبار مصرف گام بزرگی در راستای جلوگیری از انتقال بیماریها و همچنین رفاه حال بیماران و خدمه بیمارستانی بوده است.

این ملحفه ها به راحتی بر روی تخت کشیده می شوند و به آسانی هم می توان آنها را جمع کرد و علاوه بر کمک به حفظ بهداشت باعث سرعت عمل بخشیدن و صرفه جویی در وقت به هنگام تعویض ملحفه ها هم می شوند.

 

تولید ملحفه یکبار مصرف

برای بافت این پارچه های ملحفه یکبار مصرف به دستگاه های خاصی نیاز است که این پارچه ها را در ابعاد محتلفی بافته و تولید می کنند.

هر رول ملحفه دارای پرفراژ می باشد که باعث می شود به راحتی و با دست هر قطعه ملحفه را جدا کرد و بر روی مکان مورد مورد نظر استفاده نمود.

دستگاه  تولید ملحفه یکبار مصرف در عرضهای 40، 50، 55، 60، 65، 70، 75، 80، 100، 120 و 160 سانتی متری را تولید می کنند که بر حسب عرض مکان مورد استفاده انتخاب می گردند.

تولید ملحفه یکبار مصرف

برخی از این دستگاه ها علاوه بر ملحفه، پارچه های لباس یکبار مصرف بیمارستانی هم تولید می کنند که بعد از بافت توسط دستگاه های دیگری برش داده شده و دوخته می گردند که این لباسها هم بسیار مورد مصرف قرار می گیرد.

 

ملحفه یکبار مصرف کشدار

تولید ملحفه یکبار مصرف کشدار توانسته است که خیال بسیاری از افراد را در رابطه با تمیز بودن محیطی که در آن برای درمان خود مراجعه کرده اند را راحت کند. گاهی این ملحفه های بیمارستانی به صورت کشدار تهیه و تولید می شوند که از ملحفه ها به عنوان روتختی برای تخت های بیمارستان ها استفاده می شود.

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که هنگام تکان خوردن بر روی این تخت ها، روتختی نیز تکان بخور و جمع شود و اما کشدار بودن این ملحفه ها باعث شده است به صورت کامل روی تخت قرار بگیرد و تکان نخورد.

ملحفه یکبار مصرف کشدار

این رو تختی ها بسیار سبک و نرم هستند و قابلیت برش در سایز های مختلف را دارند. برای اینکه بتوانید از این نوع ملحفه ها سفارش بدهید ابتدا باید اندازه های تخت های کلینیک درمانی یا بیمارستانی خود بررسی کنید سپس نسبت به سفارش آن ها اقدام نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما