فروش ویژه تشک مهمان الیافی تولید ایران

مردم  از زمان های قدیم از تشک استفاده می کرده اند و دارای وزن بسیار سنگینی بود و حمل و نقل آن در مسافرت خیلی سخت بود ولی امروزه با پیشرفت تکنولوژی الیاف به کار رفته در تشک ها تغییر پیدا کرده و در وزن و اندازه های متفاوت تولید می شوند. فروش ویژه تشک مهمان الیافی تولید ایران در تمام شهر های کشور با قیمت مناسب و گارانتی محصولات صورت می گیرد. 

فروش ویژه تشک مهمان الیافی تولید ایران

مهمترین خصوصیات تشک مهمان الیافی

مهمترین خصوصیات تشک مهمان الیافی امروزه خرید تشک های مهمان مورد استقبال زیادی قرار گرفته است. این تشک ها در انواع مدل ها و جنس و رنگ های متفاوت در بازار موجود می باشند. 

از مهمترین خصوصیات تشک مهمان الیافی می توان به طول عمر بالای آن اشاره کرد. این تشک ها از دوخت بسیار تمیز و ظاهر زیبا مناسب استفاده مهمان ها می باشد. این تشک ها قابلیت شست و شو دارند و دارای رویه ضد حساسیت می باشند و خیلی سبک و نرم نیز هستند. علاوه بر این، تشک های مسافرتی ضد رطوبت می باشند. 

از تشک های مهمان به دلیل سبک بودن و حمل آسان بیشتر در مسافرت ها استفاده می شود و خیلی پر طرفدار می باشند. 

امروزه تشک مهمان یک نفره نسبت به تشک مهمان دو نفره طرفداران بیشتری دارد زیرا حمل آن آسان‌تر است و فضای کمتری اشغال می کند. 

افراد از این تشک ها در خانه و هتل ها استفاده می کنند و یکی از ملزومات جهیزیه عروس نیز می باشند.

در تولید تشک های مهمان از الیاف زیادی از جمله : ضایعات پارچه، پشم شیشه، الیاف صنعتی و پشم طبیعی استفاده شده که هر کدام دارای ویژگی هایی می باشند. این تشک ها دارای سایز های متفاوتی نیز هستند. 

مرکز عرضه تشک مهمان الیافی

مرکز عرضه تشک مهمان الیافی مرکز عرضه تشک مهمان الیافی در تمام شهر های کشور وجود دارد و افراد می توانند آن را با توجه به نیاز خود و در رنگ های متنوع خریداری کنند. 

قیمت انواع این تشک ها به عوامل مختلفی مانند : کیفیت دوخت، جنس، برند تولید کننده، نحوه خرید و شرکت تولید کننده آن بستگی دارد. 

کارخانه های زیادی در کشور ما وجود دارند که انواع مختلف تشک مهمان الیافی را با بهترین کیفیت و در رنگ های متنوع تولید و در بازار های داخلی و خارجی عرضه می کنند. 

این محصولات به دلیل کیفیت بسیار بالایی که دارند توسط شرکت های زیادی به کشور های دیگر صادر می شوند و از این طریق ارز بسیار زیادی وارد کشور ما می شود و تاجران ایرانی نیز از سود بسیار عالی بهره مند می شوند. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما